HTML

kerekerdo

Kisebbségi tapasztalatokról fog szólni, meg legépelem az éppen érthetetlennek tűnő dolgokat, hátha akad megoldás is.

Friss topikok

  • Bölcs Lázadó: Szánalmas. bolcslazado.blogspot.com/2007/12/grdaspotting.html (2007.12.09. 22:07) nekem te ne parádézz!

Linkblog

babahordozós piknik

2007.09.22. 17:59 nazsija

Elvittem a gyereket a Pecsa mögé, a kendőben hordott gyerekek közé, hátha találkozom hasonszőrűekkel. Nem jött össze. Viszont elrongyolt a víg piknikelő társaság mellett egy kupac szerintem csóró brit legénybúcsúztató három villanyos bérkisautóval. A kocsikból a pasik rikkantgattak, integettek és szerették volna, ha visszaintegetnek nekik. Erre a hordzókendős társulatból egy apuka jó hangosan megmondta a magáét: "Hagyjátok itt a pénzt és húzzatok haza, hülye amerikaiak." Szegény neje pisszeget és égett a feje. Én meg már unom ezeket helyzeteket, több más alkalommal folytatódott az ilyen kirohanás a minden idegen mennyen haza óhajjal, és belefáradtam az olyan parttalan vitákba, ahol egy érvre az a válasz, hogy mer csak. A pasas véleményét igazából lapítás követte. Mindenki másról beszélt, én meg inkább hazajöttem a kölökkel.

Itt jegyzem meg, hogy ez a pacák szerintem hazaáruló. Úgy érzem, kis hazánknak érdeke, hogy sok-sok túrista tegye tiszteletét Nálunk és nem mondjuk hasamra ütök a szlovákoknál. Ha pedig valaki a hazájának érdeke ellen tesz, az tudtommal hazaáruló.

Ha azok a -szerintem béna- legénybúcsús fiúk találkoznának egy ilyen megjegyzéssel, vajon eljönnének később az öt gyerekkel, asszonnyal nosztalgiázni Pestre mégegyszer? Vagy megnéznék helyette Pozsonyt, mert az is erre van és az is olcsó? Meg kinek is ajánlanák később Mo-t?

Remélem az olyan gondolkodású emberek, mint a fenti apuka, elvből nem tudnak idegen nyelveken beszélni.

Szólj hozzá!

Címkék: hülye haza nemzeti turista hazaáruló érdek

A bejegyzés trackback címe:

https://mermer.blog.hu/api/trackback/id/tr56173207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása